Saturday, April 13, 2013

Beurs Drachten 2013/Dolls House Show

Vandaag was er een poppenhuisbeurs in Drachten.
De beurs wordt georganiseerd door mijn vriendin Melissa
en tot nu toe heb ik op elke beurs van haar gestaan,
niet om te verkopen,
maar om een aantal van mijn projecten te laten zien!

Today I was at the dollshouse show in my hometown Drachten.
The show is organized by my friend Melissa
and I've had a stand on all her fairs...
not to sell miniatures, but to show my projects!

Dit jaar had ik mijn boomhuis, de drakentoren, het heksenhuisje en E-beertje's huis mee genomen.
(op de drakentoren na was alles in schaal 1:24)

This year I showed my tree house, the dragon tower, the little witch's house
and E-beertje's house.
(The dragon tower is in 1/12th scale, the rest in 1/24th)

Het was niet heel erg druk op de beurs,
maar mijn projecten trokken wel veel aandacht!
Ik was schor van al het geklets met bezoekers en standhouders  ;-)

There weren't very many visitors,
but my projects did attract a lot of attention!
My throat hurt from all the talking to visitors and sellers ;-)

Jasmijn en haar vriendin Annewiek waren ook mee!
Jasmijn and her friend Annewiek accompanied me today!

Volgens mij zit het in de genen hahahaha

Mijn aankopen!
Ik ben echt heel erg blij met de globe!
Het klokje is van Helma en heb ik bij Thea gekocht :-)
My purchases!
I'm so happy with the little globe!

Bij Mystical Forest heb ik o.a. dit piepkleine vogelschedeltje gekocht.
Ze had nog kleinere, maar ik vond deze wel heel leuk!
I bought this little bird skull from Mystical Forest.
She had even smaller ones, but I  liked this one!

En van Hanny kreeg ik deze ponsjes!
And my friend Hanny gave me these punches!

Het was een heel gezellige dag!!!
It was a lovely day!!!

7 comments:

BiWuBär said...

Not surprising that the visitors where fascinated by your stunning projects... I bet you inspired a lot of people who aren't so lucky to know your blog. You've made some fantastic purchases and I can truly understand why you couldn't resist this bird skull. They had it even smaller? Incredible!!! Oh, and nice helpers! ;O)

Hugs
Birgit

P.S.: Do you perhaps know anything about Nicky? Looks like she gave up her homepage?!

Sans! said...

Hey Margriet, how much an hour for those helpers? Do they sweep and clean too after the fair ? :):) They are very good at hiding in case the police is wondering if I am guilty of child labour ..teehee :)

What a cute pair!

I am really proud of you for exhibiting your work. ho knows how many your work may have inspired that day to start their own art :). Bravo my friend!

Ilona said...

Hoi Margriet! Wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad en mooie aankopen hebt gedaan, vooral dat kleine schedeltje (en dan hebben ze nóg kleiner??) en die prachtige globe. Je helpers hebben je goed geholpen, zie ik, volgens mij heb jij ze onder tafel gekletst ;)!
Ik had graag je prachtige projecten willen zien, maar Drachten is voor mij behoorlijk uit de richting :(. Jammer dat het niet drukker was, maar desondanks heb je schijnbaar genoeg kijkers/bewonderaars gehad, als je zo schor bent geworden ;).
Wat lief dat je zomaar een paar mooie ponsjes van Hanny kreeg!
Bedankt voor de foto's en je berichtje over deze beurs, zo heb ik toch even mee kunnen genieten, Margriet!
Fijne zondag. Groetjes, Ilona

SaMiRa73 said...

Hi Margriet! I´d so love to see your work with my own eyes! You´ve made some gorgeous buys, I also adore this little bird skull :D
Hugs, Sandra

Ineke said...

Leuk leuk! Jouw projecten zijn altijd weer mooi om te zien ;-) Leuke aankopen heb je nog kunnen doen! En die meiden...... tsja :-D

Margriet said...

Thank you for your nice comments :-)
Dank jullie wel voor de leuke reacties :-)

Birgit, occasionally I read something from her on Facebook, but the last weeks she has been very quiet! I believe she has a job now, so maybe she hasn't got much time to make anything.

Gonda said...

Leuk dat je zo veel bekijks had en je hebt nog wat spulletjes geschoord, leuk toch.