Thursday, March 12, 2015

Old garden/Oude tuin 12 maart 2015

Vandaag ben ik tijdens onze clubochtend weer verder gegaan met de tuin!
Today at our clubmeeting, I've made some progress with my garden!

 Ik heb een vlinderstruik gemaakt...met vlinders! (pakketje van Hanny Tromp)
I've made a butterfly-bush....with butterflies! (kit by Hanny Tromp) 
 
En 1 van de tuinbewoners een natuurlijk kleurtje gegeven (hij was eerst zilver!)
And I painted one of the residents of the garden (he was silver!)

En nog 2 andere zilveren bewoners een mooier kleurtje gegeven...
zien jullie ze zitten op de muur?
And I painted 2 other silver residents...
can you see them on the wall?

En er is ook nog een vlindertje op de muur gaan zitten.
One of the butterflies landed on the wall.

6 comments:

Ilona said...

Hoi Margriet! Die vlinderstruik staat daar erg mooi in de hoek en nog wel compleet met vlinders :D! Ik moest even zoeken naar de hagedisjes, maar uiteindelijk heb ik ze tóch gezien ;O!
Ik ben benieuwd hoe je oude tuin er straks uit zal komen te zien.
Fijn weekend gewenst.
Groetjes, Ilona

Giac said...

Hallo Magriet,
Het is mooi. Het detail is realistisch en zeer goed gedaan. Het doet me denken aan de Vrouwe van Shalott.
Grote knuffel,
Giac

trompke said...

Je tuintje is al prachtig! Verrassend ook en ik ben erg benieuwd hoe je tuintje verder gaat groeien...

BiWuBär said...

Fluby wants to know if he can come over to sit on that bench together with E-beertje and Copper chatting the day away in that beautiful garden corner... ;O) Wonderful work... and perfect little details, I'm in awe and I can't wait for more!

Hugs
Birgit

Daydreamer said...

I am loving your garden! Great progress! It is really coming to life with the new residents and the butterfly bush is Wonderful! It must be a great kit! I can't wait to see more!

PILAR6373 said...

Preciosa la planta y muy realistas los habitantes de tu jardín!!!
Besos.